
Relaties
Relaties zijn vooral verbindingen die aandacht vragen.
Het bewust of onbewust verbreken van een relatie kent een verwerkingsperiode. Dat kan iedereen begrijpen en voelen.
In de psychologie wordt hiervoor wel eens een formule gehanteerd: Men stelt de duur van de relatie te delen door 2 en dat is de tijd nodig voor de verwerkingsperiode.
Het is begrijpelijk dat men tijd nodig heeft om emoties te kanaliseren, los te komen, vrij te zijn, weer geluk te kunnen beleven.













